28 Mart 2012 Çarşamba

12- Lars, der Kleine Eisbar [Hollanda]



Hollandalı yazar hans de Beer'in başlıkta gördüğünüz, meali "Küçük kutup Ayısı Lars" olan çocuk kitapları serisinin çizgi filmleri filan pek meşhurmuş efem Hollanda'da. Kartta Lars efendiyi (ağzını yerim senin!) en sağda görüyoruz =) Ağzını her neye büktüyse öyle, insanın içinde birden hoplaya zıplaya baharı karşılama isteği uyanıveriyor! =)Çok tatlı çook!

Pullar desen bir ayrı harika. Birinde bir alıntı var, Hafid Bouazza'dan. Üzgünüm ne yazarı tanıyorum ne de ne demek olduğunu biliyorum. Google translate'e başvurdum fakat "Amsterdam'ın ... olduğunu gösterdi bana" dışında bir şey anlamadım =)Birinde yine aynı seriden, bir fotoğraf sanatçısının (Ed van der Elsken) çalışması var. Birinde de, gördüğünüz üzre, çiçeklerden bir "50". Pek güzel.

Ben bu kart için ne dedim: "Lars, ya o büktüğün ağzını hiç görmeseydim?".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder